شرکت بازرگانی جام جم ، نخستین نمایندگی رسمی یاماهای ژاپن در ایران ، از سال 1364 توسط جناب آقای علی شربیانی تاسیس ، و فعالیت خود را آغاز نمود، از سال 1377 آقای حسین شربیانی با تحصیلات آکادمیک در زمینه مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران و همچنین تجربه بازرگانی در کشور انگلستان و امارات متحده عربی کوله بار تجربیات پدر را با اصول علمی مدیریت مدرن تلفیق کرده و با بکار گیری روش های مدرن مدیریتی و تیمی متخصص ، متشکل از کارشناسان و اساتید زبده در زمینه ارائه مشاوره ، فروش ، آموزش ، و ارائه خدمات پس از فروش پیانو ، همچون جناب دکتر کرمی ، از مدرسین دانشگاه تهران موفق به ارائه خدماتی نوین ، در خور شان و منزلت هنرجویان و هنرمندان این مرز و بوم گشته اند.
هم اکنون شرکت بازرگانی جام جم با ربع قرن سابقه درخشان در زمینه واردات ،فروش و ارائه خدمات پس از فروش انواع پیانو و دیگر محصولات یاماها ، با چهار شعبه در مناطق مختلف تهران بزرگ با عرضه پیانو و دیگر محصولات یاماها مشغول خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
ما همواره کسب رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده و کوشیده ایم تا نه تنها در هنگام فروش ، بلکه پس از آن نیز با بهترین خدمات پاسخگوی نیاز مشتریان باشیم. در این راستا با یاری خداوند موفق به ارایه خدماتی متفاوت تحت عنوان گارانتی طلایی جام سرویس گشته ایم ؛ که از خدمات ارایه شده توسط شرکتهای خدمات پس از فروش یاماها در سایر کشورها نیز فراتر بوده و شامل گارانتی تعمیر و حتی تعویض ساز در صورت لزوم نیز میگردد، بنایراین توانسته ایم خواسته های به حق مشتریان را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو باشیم.
منشور اخلاقی بازرگانی جام جم :
1. خرید از بازرگانی جام جم پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک تعهد است .
2. احترام به آزادی انتخاب مشتریان وظیفه ما است.
3. احترام به زمان و وقت مشتریان وظیفه ما است.
4. موظف هستیم علاقمندان را جهت آشنایی بیشتر با سازها و تصمیم گیری صحیح در انتخاب ساز مناسب یاری نماییم.
5. نظرات و دیدگاههای مشتریان را محترم می دانیم .
6. متعهد هستیم مشتریان را جهت بهره گیری هرچه بهتر از ساز منتخبشان یاری نماییم .